Thursday, 7 February 2013

Ya ALLAH,BERIKAN SYURGA KEPADANYA ):

Dengan nama Allah yang maha Pemurah lagi Maha Penyanyang.
Assalammualakum wbt dan hello peeps .


Tadi sy jumpa gambar ni di facebook.Ya Allah,sdehnya ):
Hanya sebab dia dilahirkan di dalam keluarga MUSLIM-SUNNI! Dia dikelar sebegini.ya Allah ):




Ini yang dilakukan Syiah padanya, tak kiralah dewasa, tua, kanak-kanak, mahupun bayi, mereka tetap menzalimi dan mendera tanpa belas kasihan dan hati perut!!
Syiah mengelar bayi ini!

Syiah, mungkin saat kamu mengelar, dia diam seribu bahasa, atau dia cuma menangis tanpa merayu kamu menghentikan sikap tidak berperikemanusiaan kamu! TAPI ingatlah! MATI itu PASTI! AKHIRAT itu PASTI! Syurga neraka itu pasti! Allah pasti membalas setiap amal kamu walau sebesar zarah!

Kami faham kenapa kamu menyiksa dan menzalimi muslim-sunni di Syria!
TAPI kami tidak faham kenapa kerajaan kita Malaysia masih tidak mahu menghalau keluar duta Syria di Malaysia yang menyokong Bashar ASSad??!!

Duta Syria, bashar ASSad dan sekutunya sama sahaja!! KELUAR dari negara kami !!kerajaan tolonglah buka mata sebesar besar nya.sampai bila nak tengok orang islam ditindas macam ni.hmmm ):



wsalam
Thanks for reading. Please visit again . LIKE jika suka, SHARE jika berguna :)

5 comments:

  1. eee....kecian tol budak ue....
    zalim...tak berperikemanusiaan langsung...kalau anak dia jadi cmtu cmne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann.jahat gila sape yang buat budak kecik ni macam ni.kejam ):

      Delete
  2. Btul.hari tu,sbak sgt smpai menitis air mata ni sbb tringt saudara kita di sna.raya ni lgsg tk bmkna.ada ke cara dpt k7ta lakukn utk bntu mereka slain,bdoa dn liht ksgsaraan mereka?Ya Allah,stiap rsa sakit yg mereka rasa,kau hlgkn la rasa itu.sesungguhnya,Engkau Maha Penyayang Lagi Maha Mengasihani..Trunkan lah Malaikatmu,hnacurkan rejim bashar Assad.Amin Ya rabbal Alamin.

    ReplyDelete